WooCommerce

WooCommerce on maksuton verkkokauppaohjelmisto joka auttaa myymään kaikkea. Kauniisti. Tehty liittymään saumattomasti WordPress ohjelmistoon. Luomme muokatun ja yrityksesi näköisen verkkokaupan. Kerro meille miltä sen pitää näyttää!

Se on suosituin ja paras

WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa ratkaisu joka antaa sekä kaupan omistajille että kehittäjille täyden hallinnan. Pystymme muokkaamaan kaupasta täysin tarpeitesi mukaisen.

Checkout on suomalainen

Checkout on OPn omistama, maksunvälitykseen erikoistunut yritys, asiakasmäärältä se on yksi Suomen suurimmista. Checkout tekee myymisestä sinulle helppoa ja turvallista niin verkossa, kivijalkamyymälöissä kuin kaikissa digitaalisissa palveluissa.

WooCommerce & Checkout

Nämä palvelut pelaavat mainiosti yhdessä WordPress alustassa. Helppokäyttöisyyden lisäksi ne ovat erittäin toiminnallisia. Jokainen yksityiskohta on huomiotu ja muokattavissa.

Kiinnostuitko?

 

#DigiAssistentti ratkoo ongelmia hintaan
65€ + (ALV 24%) / tunti.

Jätä digiassistentille tehtävä

 







Lue Digiassistentti.fi:n käytännöt

Tunnemme pienten sekä keskisuurten yritysten netti- ja somedigin kuin omat taskumme.

Keskittykää olennaiseen ja ulkoistakaa yrityksenne netti- ja sometehtävät Digiassistentille. Hyppäämme mukaan liikkuvaan junaan tai rakennamme tarvittaessa kaiken, vaikka alusta asti. Miten voisimme olla avuksi?

Digiassistentti.fi auttaa juuri sillä tavalla miten haluat, tarvitset ja juuri niin paljon kuin haluat. Työskentelemme etänä, mikäli työtehtävät sen mahdollistavat, tai tulemme paikan päälle. Asiakkaana sinä päätät. Työmme on usein näiden kahden yhdistelemistä. Olemme erittäin lähestyttävä ja asiakasystävällinen assistenttipalvelu. Jos kuitenkin palvelumme laatu ei syystä tai toisesta miellytä, asiakkaamme ovat vapaita irtisanomaan meidät heti. Työmme ja sen laatu puhuu puolestamme, emmekä harrasta pitkäaikaisia sopimuksia.

Emme sitouta asiakkaitamme määräaikaisiin tai kuukausittaisiin maksuihin. Kaikki työt arvioidaan ja hyväksytetään ensin. Kaikki työt pyritään toteuttamaan aika-arvion sisällä. Odottamattomista ja ennalta-arvaamattomista töistä ilmoitetaan ja hyväksytetään aina ennen, kuin itse työn toteuttamista.

Kirjaamme kaikki työmme raporttiin 15 minuutin tarkkuudella. Tekemämme työn lisäksi kirjataan tarkempi kuvaus tehdystä työstä. Luomme laskumme näiden kirjausten perusteella. Laskutusvälimme on yksi kuukausi, ellei toisin sovita. Jos sinulla on erityistoiveita raportoinnin suhteen, pyydämme kertomaan heti, niin voimme ottaa toiveenne huomioon. Toimitamme aina projektin seuranta-, ja raportointi näkymät asiakkaillemme kuukausittain, mistä voitte seurata käytettyä aikaa työhön, vaikka päivittäin. Raporttimme tulee aina laskun mukana.

Laskutamme aina kuun ensimmäinen – viimeinen päivä tehdyt työtunnit seuraavan kuukauden alussa.

Esim. 1.7-30. heinäkuuta päivät käytetään 5 työtuntia – Nämä laskutetaan n. 1-4. päivä elokuuta.

Tämä tarkoitta, että jos emme käytä työtunteja projektiin kuun aikana, emme myöskään siitä laskuta. Emme laskuta kerääntyneitä työtunteja kerralla, vain käytetyt työtunnit kuukauden aikana. Laskuissamme on 7 päivän maksuaika. Olemme erittäin joustavia laskutuksen suhteen ja pyrimme ensisijaisesti edistämään yhteistyötä.

Tarjoamamme palvelun laatu on meille erittäin tärkeää ja haluamme olla tuottavia yhteistyökumppaneita. Jos tuntuu, että näin ei ole, pyydämme antamaan palautetta asiasta heti. Näin pystymme toimimaan ja korjaamaan tilanteen mahdollisimman nopeasti.

Digiassistentti.fi noudattaa GDPR lakia. Säilytämme asiakkaittemme kirjautumistietoja asennuksiin luottamuksellisesti. Emme luovuta kirjautumistietoja missään tapauksissa kolmansille osapuolille. Kaikki säilyttämämme tiedot asiakkaistamme poistetaan asiakkaamme pyynnöstä.

Muista projektiemme aikana aiheutuvista kuluista sovitaan aina erikseen. Tällaisia ovat esimerkiksi palvelintilamaksut, tekniset alustat ja lisenssit. Jatkuvat päivitystyöt ja ylläpidot, tapaamiset ja muut ylimääräiset asiat.