Kotimaisissa PK-yrityksissä on nyt aika kääriä hihat ja ryhtyä digitöihin, lanseerasimme avuksi #DigiAssistentti -palvelun.

 

 

Digimuutoksen jyllätessä tarve helposti ulkoistettavalle digi- ja some-osaajalle kasvaa.

Tiedossa on että kaikki yrittäjät eivät ehdi itse hoitamaan digitehtäviä ja monilla yrityksillä ei ole varaa palkata täyspäivästä digivastaavaa. Teknisten asioiden opettelu vie työaikaa ja tärkeät tehtävät jäävät hoitamatta.

Nettisivut pitäisi päivittää, yritystä ei löydy hakukoneella, blogi on kesken ja sosiaalinen media kaipaisi aktivoitumista. Miten markkinoida? Mistä nettisivut? Miten somessa tulisi olla esillä? Miten oppia kaikki samalla kun pitäisi omatkin työt hoitaa? Mistä apukäsiä digiruuhkaan?

Näiden ja muiden digihaasteiden ratkaisemiseksi lanseerasimme #DigiAssistenttipalvelun.

Digiassistentti.fi:n vuosi on lähtenyt käyntiin räjähtävästi ja kasvu jatkuu uudella rekrytoinnilla kehittämään #DigiAssistentti -palvelua.

Toukokuun ensimmäinen vahvistus kasvavaan tiimiimme on Anter Yaşa, somesta ja Suplasta kymmenille tuhansille tuttu tietotekninen moniosaaja sekä jyrkkäsanainen mutta lempeä kriitikko.

Anter aloittaa Customer Success Managerina vastaten #DigiAssistentti-palvelusta, luoden samalla sulavia digiajan asiakaskohtaamisia. Vuosien kokemuksen omaavan some- ja verkkovelhon kanssa luonnistuvat nettisivut, hakukone- ja some-optimointi (SEO, SMO) sekä markkinointi ja näkyvyys.

Valtakuntaa ravistelevien kriittisten somejulkaisujen lisäksi Yaşa on yksi Suomen todellisia sosiaalisen median alustojen asiantuntijoita sekä digi-asiantuntija, jolla on nuoresta iästä huolimatta useita kaupallisia projekteja takanaan, joiden tulokset puhuvat puolestaan.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja hanki yrityksellesi oma #DigiAssistentti.

#DigiAssistentti

Anter Yaşa
Customer Success Manager
040 939 1085
Anter@Digiassistentti.fi